Oppdatert integrasjon for å enklere se om en kunde du skal fakturere er, eller er meldt, konkurs

Lesetid: 5 min

Vi lanserte tidligere i år en Integrasjon mot Brønnøysundregistrene som automatisk oppdaterer kunder og leverandører for å se om de er meldt konkurs, registrert slettet, virksomheten starter en avviklingsprosess, slås konkurs eller lignende. Oppdateringen gjør også at vi automatisk oppdaterer navn, adresse, postnr og sted dersom en eller flere av dine kunder og leverandører oppdaterer dette. Alt går automatisk.

Nå har vi gjort en ny oppdatering som gjør at du får beskjed dersom du skal sende en faktura og lager en ny kunde som er registrert konkurs, slettet eller startet en avviklingsprosess. På denne måten får du denne informasjonen før du potensielt sender ny faktura.

Alle våre oppdateringer skjer automatisk, og du trenger ikke gjøre noe selv for å få den nyeste versjonen av Systima. Det eneste du trenger å tenke på er å ha en oppdatert nettleser. Vi anbefaler å bruke google chrome.

Vi kommer til å få mange integrasjoner

Systima har planer om å være best på integrasjoner. Vi ønsker å lage en plattform som er enklest mulig for både regnskapsførere og sluttbrukere, og klarer ikke oppnå dette målet uten gode integrasjoner.

Vi kommer til å ha integrasjoner mot Altinn, DNB, Nordea, Sbanken, potensielt flere banker, BankID, kassasystemer, CRM, prosjekt, timeregistrering, nettsideleverandører og potensielt andre spennende samarbeidspartnere som kan gi en merverdi til brukerne av Systima.

Vi kommer til å lytte på våre brukere og lage integrasjoner etter forespørsler og behov.

Spar tid og penger
bruk Systima gratis!

Systima er et gratis faktureringsprogram, hvor systemet er så enkelt at du klarer alt selv! Du kan effektivt lage fakturaer, legge til produkter og lage kundeoversikt. Få full kontroll over ubetalte fakturaer med et enkelt og moderne faktureringsprogram. For spørsmål ta kontakt på post@systima.no.

Kom i gang
Systima fakturasystem