Accountor

Ved aktivering vil iizy ta kontakt innen spesifisert tid for å sette opp og aktivere integrasjonen. iizy har automatisk fakturaintegrasjon med Accountor Credit slik at kreditor får pengene raskest mulig og det manuelle arbeidet reduseres til det minimale både for kreditor og for Accountor Credit.

Generell informasjon om integrasjonsleverandøren

Å ha effektive rutiner for inkasso er ofte undervurdert, men det er faktisk essensielt. Selv om bedriften din oppnår imponerende salgstall, er det ingen vits hvis du ikke får inn de pengene du har rettmessig krav på.

Vi gjør denne prosessen smidig med automatisk fakturaintegrasjon med Accountor Credit. Dette sørger for at kreditoren mottar pengene så raskt som mulig, samtidig som det reduserer det manuelle arbeidet til et minimum både for kreditoren og Accountor Credit. Det er en vinn-vinn-situasjon som sikrer jevnere økonomisk flyt og færre administrative bekymringer.

Accountor er en ledende nordisk leverandør av økonomi- og regnskapstjenester med et bredt spekter av tjenester som dekker alt fra regnskap og lønn til rådgivning og programvareløsninger. Selskapet har et sterkt nærvær i Norden, med kontorer i flere land, inkludert Finland, Sverige, Norge og Danmark.

En av Accountors styrker ligger i deres evne til å tilpasse seg og benytte seg av den stadig skiftende teknologien. De har investert betydelig i digitale løsninger og automatisering for å effektivisere regnskapsprosesser og gi kundene sine innovative verktøy for å administrere økonomien sin mer effektivt. Dette inkluderer bruken av skybaserte plattformer og kunstig intelligens for å forenkle arbeidsoppgaver og redusere manuelle feil.

Med et fokus på å levere helhetlige tjenester, tilbyr Accountor ikke bare tradisjonelle regnskapstjenester, men også rådgivning innen økonomi, skatt og forretningsutvikling. Dette gjør dem til en pålitelig partner for bedrifter som ønsker å vokse og optimalisere sine økonomiske prosesser. De jobber ofte med bedrifter for å hjelpe dem med å håndtere sine økonomiske forpliktelser og administrasjon. Selskapet kan tilby en rekke tjenester avhengig av kundens behov, fra regnskapsføring og lønnsadministrasjon til rådgivning om økonomistyring.
Accountor har et globalt nærvær og betjener klienter over hele verden. De tilbyr digitale løsninger for å effektivisere økonomiprosesser og gir råd for å optimalisere bedrifters økonomiske ytelse.

Hvordan integrasjonen fungerer

Vi automatiserer prosessen med å trekke ut fakturaer som krever oppfølging fra ditt økonomisystem, uavhengig av om det er basert i skyen eller kjører på en dedikert PC/server. Våre skreddersydde løsninger tilpasses spesifikt for hvert enkelt system.

Hvordan sette opp integrasjonen

Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.

Accountor

Leverandør:

iizy

Faktura kommer fra:

Accountor

Link til integrasjonen