Handyman

Ved aktivering vil iizy ta kontakt innen spesifisert tid for å sette opp og aktivere integrasjonen. Ved å automatisere denne prosessen frigjør dere verdifull tid, samtidig som dere unngår å gjøre unødvendige inntastingsfeil.

Generell informasjon om integrasjonsleverandøren

Handyman er et innovativt og skybasert bransjesystem som er skreddersydd for å imøtekomme behovene til bedrifter. Dette avanserte systemet er utstyrt med en rekke automatiserte løsninger som ikke bare forenkler, men også optimaliserer regnskapsførselen for bedrifter. Med Handyman får bedrifter tilgang til et omfattende sett med verktøy som effektiviserer arbeidsprosesser, og sikrer nøyaktighet og pålitelighet i regnskapsdataene.

Handyman har raskt etablert seg som en uunnværlig ressurs for moderne håndverkere, og fungerer som et sentralt verktøy i deres arbeidshverdag. Den tilbyr en omfattende løsning som gir full kontroll over planlagte hendelser, muligheten til å gi tilbud direkte hos kunden, enkel fakturering av arbeidstimer og mye mer – alt tilgjengelig via telefon, PC eller nettbrett.

En av Handyman's styrker ligger i dens evne til å dokumentere, oppdatere og arkivere pågående og avsluttede oppgaver. Dette gir håndverkerne muligheten til å holde oversikt, generere rapporter og, kanskje viktigst av alt, etablere en sømløs digital kommunikasjon mellom de som arbeider på kontoret og de som utfører oppdragene ute. Denne sømløse informasjonsdelingen blir automatisk integrert i ordre- og økonomisystemet, noe som effektiviserer arbeidsprosessene.

Handyman presenterer seg som et modulbasert verktøy som enkelt kan tilpasses bedriftens spesifikke behov. Denne tilpasningsdyktigheten gjør det enkelt å legge til eller endre moduler etter hvert som bedriftens krav utvikler seg over tid. Verktøyet er designet for å vokse i takt med bedriften, og dermed støtte dens vekst og utvikling.

Med Handyman ønsker håndverkere å si farvel til en tid med unødvendig papirarbeid og bytte til en fremtid preget av digital effektivitet og miljøvennlige arbeidsmetoder. Verktøyet gir en smidig overgang til en papirløs hverdag, hvor kommunikasjon og informasjonsflyt foregår elektronisk, og hvor bedriften er rustet for fremtidige utfordringer. Handyman er til for å gjøre din arbeidshverdag lettere.

Hvordan integrasjonen fungerer

Vår integrasjon er designet for å automatisk samle inn fakturaer fra Handyman, slik at de kan leveres direkte til regnskapssystemer, inkassobyråer, factoringselskaper eller sendes som elektronisk handelsformat (EHF).

Hvordan sette opp integrasjonen

Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.

Handyman

Leverandør:

iizy

Faktura kommer fra:

iizy

Link til integrasjonen