Klarna

Ved aktivering vil iizy ta kontakt innen spesifisert tid for å sette opp og aktivere integrasjonen. Denne integrasjonen passer for alle som i dag får betalt via Klarna og ønsker å få transaksjonene importert i regnskapssystemet sitt.

Generell informasjon om integrasjonsleverandøren

Klarna, etablert i 2005 med målsetningen om å avslutte usikker netthandel, har vokst til å bli en av Europas største banker og en fremtredende aktør innen fintech-sektoren. Selskapet, med røtter i Sverige, har etablert seg som en global betalingsløsning kjent for sin enkle, sikre og smidige tilnærming til online transaksjoner.

Klarna, med over 5 000 ansatte i 45 markeder, betjener 150 millioner kunder og 500 000+ bedrifter. Selskapet tilbyr kortbetaling, faktura og delbetaling, gir brukerne kontroll over hvordan og når de vil betale. Klarna er kjent for sin globale tilstedeværelse og tilpasningsdyktighet, og fortsetter å være en ledende aktør innen betalingsteknologi

For forbrukere representerer Klarna en mulighet til å gjennomføre nettkjøp med etterfølgende betalingsfleksibilitet gjennom rentefrie avbetalingsalternativer. Den "Buy Now, Pay Later" (BNPL) tjenesten gir brukerne friheten til å handle umiddelbart og fordele betalingen over tid, og dermed skape en mer tilpasningsdyktig og behagelig handelsopplevelse.

På den andre siden tilbyr Klarna handelsvirksomheter en sikker betalingsplattform og et spekter av tjenester designet for å øke konverteringsfrekvensen. Integrert med ulike e-handelsplattformer, muliggjør Klarnas betalingsløsning en enkel og problemfri utsjekkingsprosess for kunder, noe som kan bidra til å øke salget og forbedre kundeopplevelsen.

Klarna har ikke begrenset seg til kun betalingsløsninger. Selskapet har utvidet sitt tjenesteområde til å inkludere andre finansielle tjenester, som Klarna-appen. Denne appen gir forbrukere muligheten til å holde oversikt over kjøp, håndtere returer og motta skreddersydde tilbud, og dermed styrker Klarna sin tilstedeværelse som en helhetlig plattform for økonomisk administrasjon.

Sammenfattende har Klarna suksessrikt positionert seg som en sentral aktør innen finansielle tjenester og netthandelsløsninger, og fortsetter å tilby innovative og brukervennlige løsninger for både forbrukere og handelsvirksomheter.

Hvordan integrasjonen fungerer

Ved å integrere systemet vårt, blir oppgjørene fra Klarna automatisk registrert i Systima Regnskap. Vi samler kontinuerlig informasjon om utbetalingene fra Klarna og fører disse inn i regnskapet under riktig bankkonto. Hver enkelt kundebetaling blir bokført separat, og Klarnas gebyrer blir kostnadsført på en dedikert konto.

Hvordan sette opp integrasjonen

Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.

Klarna

Leverandør:

iizy

Faktura kommer fra:

iizy

Link til integrasjonen