Pio

Ved aktivering vil iizy ta kontakt innen spesifisert tid for å sette opp og aktivere integrasjonen. Denne integrasjonen passer for alle som bruker Pio og som ønsker å koble det sammen med sin nettbutikk.

Generell informasjon om integrasjonsleverandøren

Gi plass til det som virkelig betyr noe med Pio, ditt automatiserte lagersystem. Pio er designet for å gjøre det enkelt og effektivt å administrere lageret ditt internt. Med alt installert lokalt, er det bare å koble til og komme i gang på få minutter. Pio tar kontrollen over lageret ditt ved lagring, plukking og gjennomgang, slik at du kan beholde styringen uten bekymringer.

Pio-plattformen fungerer som din intuitive bro til lageret, og med Pio slipper du unødvendig tid brukt på endeløs hylleplassering eller tunge løft. Deres automatiserte roboter tar seg av alt, og det fem ganger raskere enn konvensjonelle metoder. Pio introduserer en revolusjonerende tilnærming til lagerstyring, hvor en enkelt person kan håndtere over 1000 ordrelinjer per dag. Dette betyr raskere forsendelse og mer tilfredse kunder, alt takket være Pio's avanserte teknologi.

Pio fungerer som en refleksjon av din nettbutikk ved å automatisk synkronisere produkter når de skannes inn. Den integrerte Pio-plattformen sikrer nøyaktig lagring av all informasjon ved hjelp av våre effektive roboter.

Våre automatiserte roboter håndterer også leveringen av alle bestillinger direkte til din arbeidsstasjon. Dette forenkler prosessen for deg, da du kun behøver å plukke og pakke produktene.

Friheten til å ta ut produkter når som helst, kan sammenlignes med brukervennligheten til en salgsautomat

Pio skaper ikke bare et lager, men en visjon for fremtidens varehus - effektivt, lønnsomt og tilpasningsdyktig for leverandører. Med Pio blir lageradministrasjon en smidig opplevelse, og det gir deg muligheten til å fokusere på det virkelig viktige i virksomheten din.

Hvordan integrasjonen fungerer

Ordrer som er klare for plukking hentes fra nettbutikken og overføres til Pio. Når plukkingen er fullført i Pio, merkes ordren som fullført i nettbutikken.

Ved oppstart blir alle produkter fra nettbutikken importert til Pio, og deretter holdes Pio løpende oppdatert med produktinformasjon når det opprettes eller gjøres endringer i nettbutikken. Pio fungerer som hovedkilden for lagersaldo (antall varer tilgjengelig på lager), mens nettbutikken er hovedkilden for all annen produktinformasjon.

Hvordan sette opp integrasjonen

Du aktiverer integrasjonen når du er logget inn i Systima under integrasjoner. Når integrasjonen er aktivert vil du bli kontaktet for å hjelpe å sette opp integrasjonen så all data blir overført riktig. Du blir som oftest kontaktet innen et par arbeidsdager.

Pio

Leverandør:

iizy

Faktura kommer fra:

iizy

Link til integrasjonen